המוסד לביטוח לאומי מבקש להרחיב את ההתקשרות עם חברת "רנסיס" לרכישת מערכת Attentive Customer.
תוכנה זו מבצעת בקרה ושיפור חווית הלקוח על בסיס הפלטפורמה של מערכת "נמלה" שפותחה ע"י חברת "רנסיס".
עפ"י חוו"ד הגורם המקצועי במוסד חברת "רנסיס" היא היצרנית המשווקת והמתחזקת הבלעדית של מוצר התוכנה הנ"ל.
אם לדעתכם, ובהתאם לאמור בתקנות חובת המכרזים, קיים ספק אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות, הינכם מתבקשים לפנות למר עמירם ישראלי עד יום רביעי 4.11.2009 בשעה 12:00, בדואר אלקטרוני amiramis@nioi.gov.il או באמצעות הטלפון: 050-6284151.