מתן שירותי ייעוץ וליווי למערכות תקשורת וטלפוניה

 
מספר מכרז: ב(1019)2024
תאריך פרסום : 02/01/2025
תאריך הגשה : 02/03/2025 בשעה: 12:00
סכום לתשלום: 0  ש"ח

     מכרז מס' ב(1910)2024 -  מתן שירותי ייעוץ וליווי למערכות תקשורת וטלפוניה

הביטוח הלאומי מבקש לקבל הצעות עבור שירותי ייעוץ, תכנון, ליווי והפעלה של מערכות שירותי תקשורת וטלפוניה, בפריסה ארצית בכ – 70 אתרים בביטוח הלאומי.

 

תמצית התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז:

  1. הזוכה יידרש לספק לביטוח הלאומי את שירותיו מול תשתיות תקשורת טלפוניה מתוצרת תדיראן טלקום מסוג איוניקס, מול תשתיות תקשורת טלפוניה מתוצרת סיסקו, ומול מערכות תקשורת טלפוניה נלוות ותשתיות פסיביות, שהביטוח הלאומי עושה בהם שימוש.
  2. לצורך מתן השירותים יעמיד הזוכה לביטוח לאומי 3 בעלי תפקיד:  יועץ מומחה,  מנהל פרויקט,  טכנאי בהיקף עבודה שנתי משוער של כ 2,650 ש"ע.
  3. תמורת מתן שירותי יעוץ תיכנון ליווי והפעלה של מערכות תקשורת וטלפוניה, ישלם ביטוח לאומי לזוכה, תמורה בהתאם למחיר הנקוב בהצעתו עבור שלושת בעלי התפקיד, מובהר כי היקף השעות הינן משוערות בלבד והתמורה לזוכה תבוצע על בסיס העבודה בפועל, ובהתאם לצורכי ביטוח לאומי.                          

 

פירוט מלא של כל יתר התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז, כאמור במפרט שבגוף המכרז, ובהסתמך על תקנה 6 לתקנות חובת המכרזים. 


אופן קבלת מסמכי המכרז והגשת ההצעות:

  1. את מסמכי המכרז ניתן להוריד מראש עמוד זה ("קובץ המכרז").  הגשת הצעה למכרז אינה כרוכה בתשלום.
  2. שאלות הבהרה למכרז יש לשלוח לשאול אהרוני, בדואר אלקטרוני כקובץ Word/Excel בלבד, לכתובת הבאה: shaula@nioi.gov.il, עד ליום שני, בתאריך 20.01.2025.
  3. תשובות לשאלות הבהרה יפורסמו באתר הביטוח הלאומי בכתובת הנ"ל באופן מרוכז, ללא פירוט שם הפונה, עד ליום חמישי, בתאריך 13.02.2025.
  4. את ההצעות, יש להגיש במעטפה סגורה, ולמסור ביד או באמצעות שליח, לתיבת המכרזים של הביטוח לאומי, במשרד הראשי, רחוב יפו 217 קומה 1 ירושלים.
    גישה נוספת גם משדרות הרצל 6. יש לוודא קבלת אישור מסירה.
  5. המועד האחרון להגשת ההצעות - עד ליום ראשון, בתאריך 02.03.2025 בשעה 12:00. הצעות אשר יוגשו באיחור לא יילקחו בחשבון.
  6. הביטוח הלאומי שומר לעצמו את הזכות לבטל מכרז זה מכל סיבה שהיא.