מכרז מספר - ת(3):2023 למתן שירותי הדפסה, מגנוט, עיטוף ודיוור
הביטוח הלאומי מבקש לקבל הצעות למתן שירותי הדפסה פרסונאלית של מגוון הודעות, מכתבים, פנקסי תשלומים, הודעות תשלום, כרטיסי PVC ומוצרי הדפסה אחרים, לרבות: הדפסות PDF, הדפסות Pre Print, מגנוט, קיפול, עיטוף, דיוור, סליקת דואר חוזר, אספקת נייר, מעטפות מסוגים שונים ושירותים נוספים, כמפורט במכרז. במכרז ייבחרו שני ספקים זוכים.
תמצית התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז:
- על המציע לצרף להצעתו אישור רואה חשבון המפרט מחזור כספי (הכנסות) כללי, בכל אחת מהשנים 2022, 2021, 2020 בש"ח ללא מע"מ, בהיקף של לפחות 20 מיליון ₪ לא כולל מע"מ בכל שנה.
- על המציע לצרף אישור תקף של מכון התקנים הישראלי או גוף אחר שמוסמך להעניק אישורי תקן על הסמכת המציע לתקן ניהול איכות ISO-9001 בתחום של הדפסה ממוחשבת, דפוס דיגיטלי והדפסת נתונים משתנים.
- פרוט של לפחות 3 לקוחות, שהמציע סיפק לכל אחד מהם, שירותי הדפסה פרסונאלית, בהיקף שנתי של לפחות 4,000,000 (ארבעה מיליון) הודעות במעטפה ו/או מעטפות, בכל אחת מהשנים 2020, 2021, 2022 .
פירוט מלא של כל יתר התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז, כאמור במפרט שבגוף המכרז, ובהסתמך על תקנה 6 לתקנות חובת המכרזים.
אופן קבלת מסמכי המכרז והגשת ההצעות:
- את מסמכי המכרז ניתן להוריד מראש עמוד זה ("קובץ המכרז"). הגשת הצעה למכרז אינה כרוכה בתשלום.
- שאלות הבהרה למכרז יש לשלוח למר יריב נעים, בדואר אלקטרוני כקובץ Word/Excel בלבד
לכתובת הבאה: yarivn@nioi.gov.il עד ליום חמישי, בתאריך 28.12.2023. - תשובות לשאלות הבהרה יפורסמו באתר הביטוח הלאומי בכתובת הנ"ל באופן מרוכז, ללא פירוט שם הפונה, עד ליום שלישי, בתאריך 06.02.2024.
- את ההצעות, יש להגיש במעטפה סגורה, ולמסור ביד או באמצעות שליח, לתיבת המכרזים של הביטוח לאומי, במשרד הראשי, רחוב יפו 217 קומה 1 ירושלים.
גישה נוספת גם משדרות הרצל 6. יש לוודא קבלת אישור מסירה. - המועד האחרון להגשת ההצעות - עד ליום ראשון, בתאריך 10.03.2024 בשעה 12:00. הצעות אשר יוגשו באיחור לא יילקחו בחשבון.
- הביטוח הלאומי שומר לעצמו את הזכות לבטל מכרז זה מכל סיבה שהיא.