מכרז מס' מ(2015) 2024 - תווי קנייה לעובדי הביטוח הלאומי
הביטוח הלאומי מבקש לקבל הצעות עבור הנפקת תווי קנייה לעובדי הביטוח הלאומי.
תמצית התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז:
- העתק תעודת רישום על היות המציע, רשום כדין כישות משפטית (ברשם הרלוונטי ע"פ דין), או העתק אישור עוסק מורשה (למציע במעמד עצמאי) בתחום אספקת השירותים הנדרשים במכרז.
- המציע הינו בעל מחזור עסקים שנתי בתחום השירותים הנדרשים במכרז בהיקף כספי של לפחות 3,000,000 ₪ (לא כולל מע"מ) בכל אחת מהשנים הבאות: 2023, 2022, 2021.
- תווי הקנייה המוצעים, שיונפקו עבור עובדי המוסד על ידי המציע, יאפשרו לרכוש מוצרים בפריסה ארצית.
- המציע הינו בעל התמחות וניסיון מוכח באספקת השירותים וסיפק את השירותים הנדרשים במכרז ל- 3 לקוחות בהיקף כספי כולל של 1,000,000 ₪ לפחות בכל אחת מהשנים 2023, 2022, 2021.
פירוט מלא של כל יתר התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז, כאמור במפרט שבגוף המכרז, ובהסתמך על תקנה 6 לתקנות חובת המכרזים.
אופן קבלת מסמכי המכרז והגשת ההצעות:
- את מסמכי המכרז ניתן להוריד מראש עמוד זה ("קובץ המכרז"). הגשת הצעה למכרז אינה כרוכה בתשלום.
- שאלות הבהרה למכרז יש לשלוח למתן בן יאיר, בדואר אלקטרוני כקובץ Word/Excel בלבד, לכתובת הבאה: matanben@nioi.gov.il, עד ליום רביעי, בתאריך 17.07.2024.
- תשובות לשאלות הבהרה יפורסמו באתר הביטוח הלאומי בכתובת הנ"ל באופן מרוכז, ללא פירוט שם הפונה, עד ליום רביעי, בתאריך 07.08.2024.
- את ההצעות, יש להגיש במעטפה סגורה, ולמסור ביד או באמצעות שליח, לתיבת המכרזים של הביטוח לאומי, במשרד הראשי, רחוב יפו 217 קומה 1 ירושלים.
גישה נוספת גם משדרות הרצל 6. יש לוודא קבלת אישור מסירה. - המועד האחרון להגשת ההצעות - עד ליום ראשון, בתאריך 25.08.2024 בשעה 12:00. הצעות אשר יוגשו באיחור לא יילקחו בחשבון.
- הביטוח הלאומי שומר לעצמו את הזכות לבטל מכרז זה מכל סיבה שהיא.