אנחנו רואים חשיבות רבה בהענקת שירות איכותי, מקצועי, שוויוני ונגיש לכל תושבי ישראל, ובכללם לאנשים עם מוגבלות. לפניכם מידע על השירותים המותאמים בביטוח הלאומי לאנשים עם מוגבלות בשמיעה או בראייה.
בשלב זה לא ניתן לקבל את השירות באמצעות טלפון נייד.
המוקד פועל בטלפון: 9366* בימים ראשון עד שלישי בין השעות 8:00 עד 20:00.
אנחנו נמצאים בתהליך מתקדם של הנגשת הסניפים, נהלי העבודה והשירותים לאזרח, ובכלל זה שירות המוקד הטלפוני ואתר האינטרנט.
ההנגשה באה לידי ביטוי בהיבטים פיזיים (רמפות, מעליות, שירותים, שילוט, דלפקים) ובהיבטים של מתן השירות (הדרכה, הכוונה, מילוי טפסים, שירות פרונטלי).
למידע מורחב על שירותי ההנגשה בסניפים ובאתר
לחצו כאן