נחנך מרכז שירות חדש במבשרת ציון


תאריך פרסום: 18.10.2018

בטקס חגיגי נחנך ביום שלישי 16/10/18 מרכז שירות של הביטוח הלאומי, בשד' הראל. טקס חנוכת הסניף התקיים במעמד ובהשתתפות שר הרווחה ח"כ חיים כץ, ראש המועצה מר יורם שמעון, מנכ"ל הביטוח הלאומי, מר מאיר שפיגלר ומנהל סניף ירושלים, מר אלי נזרי, בטקס השתתפו גם עובדים מהביטוח הלאומי ומהמועצה.

שר העבודה והרווחה חיים כץ פתח את הטקס ואמר "הדגש שלנו הוא על שיפור מתמיד בשירות לאזרחי ישראל, כשהמטרה היא הקלה על הליך מימוש זכויות המבוטחים. נקודת השירות החדשה תוריד מהנטל של תושבי מבשרת והסביבה, ובכוונתנו לפתוח נקודות דומות בעוד מקומות ברחבי הארץ".

ראש המועצה בדבריו הודה לשר הרווחה ולמנכל הביטוח הלאומי על הקשבתם והיענותם לבקשתו לבחינת צרכי היישוב בנושא הביטוח הלאומי, ולהקמת הסניף החדש, הוא הוסיף: "סניף הביטוח הלאומי נוסף לסניף של משרד הפנים ומטרתו להביא ליישוב עוד משרדי ממשלה".

מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי אומר: "מטרתנו, בביטוח הלאומי להנגיש את השירות לאזרחים, הן בשירותים הדיגיטלים המפותחים שלנו והן בהנגשה הפיזית, מרכז השירות במבשרת הוא חלק מיישום המדיניות הזאת, ואנו נמשיך ונבחן מקומות נוספים בהם ניתן להקים מרכזי שירות".

אלי נזרי, מנהל סניף ירושלים, "תושבי מבשרת כבר לא יצטרכו להגיע לסניף בירושלים וכל השירותים יסופקו להם כאן במבשרת".

מרכז השירות שנחנך ממוקם במבנה בו היה סניף הסופרפארם, בשד' הראל ויפתח בשבועות הקרובים לציבור הרחב, הציבור יוכל לקבל בו את כל שירותי הביטוח הלאומי.