דרוש/ה עובד/ה לתחום נוכחות, באגף משאבי אנוש בירושלים


                                                      

כפיפות:

מנהל תחום בכיר נוכחות

 

מועד תחילת עבודה:

מיידי

 

תיאור התפקיד:

  1. שותפות בשיפור והטמעת מערכת הנוכחות בארגון (סאפ).
  2. טיפול ממוכן ואדמניסטרטיבי בעדכון נתוני הנוכחות של עובדי המשרד הראשי.
  3. ניהול מעקב ובקרה אחר היעדרויות ממושכות/חריגות של עובדים, ויידוע הממונים.
  4. טיפול בקליטת עובדים חדשים במשרד הראשי בנושאים שבתחום האחריות, וליווי מקצועי לעובדי משאבי אנוש בסניפים.
  5. אחריות להנפקת אישורים והיתרים מיוחדים לעובדים.
  6. הפצה והטמעה של נהלים וחומרי הדרכה לעובדי הביטוח הלאומי בתחום הנוכחות.

 

 

השכלה:

  • תואר אקדמאי או 12 שנות לימוד ובגרות מלאה.
  • תואר ו/או תעודת מקצוע בתחום משאבי אנוש- יתרון.

 


הכישורים הנדרשים:

  • יחסי אנוש טובים ותודעת שרות גבוהה.
  • אמינות.
  • יכולת להדריך, להנחות ולכוון.
  • מיומנויות מחשב טובות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • כושר ארגון, תכנון, מעקב ובקרה.
  • יכולת ליזום ולתכנן פעילויות ומעקב אחר ביצוען.
  • כושר ביטוי בכתב ובעל פה.

 

כללי:

  1. המועמדים למשרה ידרשו לעבור ראיונות ומבחני התאמה לקביעת הכשירות לתפקיד.
  2. קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח למר דניאל גרינברג במייל danielg@nioi.gov.il