- תדפיס עובר ושב מחשבונות הבנק של המבוטח ובת זוגו, עבור 3 החודשים האחרונים.
- ריכוז יתרות כולל מכל חשבונות הבנק של המבוטח ובת זוגו.
- תלושי שכר של המבוטח ובת זוגו.
- מסמכים נוספים המפורטים בטופס הבקשה, בהתאם למקרה (כגון דו"ח של עובד סוציאלי או אישורים רפואיים).
אין צורך לצרף שוב מסמכים שכבר הוגשו לנו בחצי השנה האחרונה.
את התביעה בצירוף המסמכים הנוספים יש לשלוח לסניף הביטוח הלאומי הקרוב למקום המגורים באמצעות שירות שליחת מסמכים באתר, בדואר, בפקס או בתיבת השירות מחוץ לסניף.
הודעה על ההחלטה
הוועדה תשלח למבוטח מכתב על החלטתה, ותפרט את השיקולים בקבלת ההחלטה.
ערעור על החלטת הוועדה
- ניתן להגיש ערעור על החלטת הוועדה לבית הדין לעבודה, בעניינים שקשורים להליך הדיון וקבלת ההחלטה של הוועדה.
למידע נוסף לחצו כאן
- בערעור לבית הדין לעבודה ניתן לקבל סיוע משפטי חינם מלשכות הסיוע המשפטי של משרד המשפטים.
חשוב לדעת!
הוועדה תבחן כל מקרה לגופו ותעשה כל מה שניתן כדי להקל על המבוטח, בהתאם למצבו האישי.