לרגל פתיחת הסימסטר השני באוניברסיטאות ובמכללות, המוסד לביטוח לאומי פותח השבוע עמדות שירות והסברה לציבור הסטודנטים והמרצים באוניברסיטת תל אביב, באוניברסיטת חיפה ובמכללת נתניה. הביטוח הלאומי יגיע למוסדות הללו עם רכב שירות מיוחד "הסניפית", יפתח מספר עמדות קבלת קהל ויחלק חומר הסברה לציבור הפונים. בעמדות יינתן שירות מקיף בדומה לשירות הניתן בסניף, עריכת בירורים, הסדרת תשלומי דמי ביטוח לאומי וביטוח בריאות, ומתן מידע במגוון תחומי הפעילות של המוסד.
השירות ניתן אתמול ביום ב' באוניברסיטת תל אביב, היום יום ג' במכללת נתניה, ובימים ד' ה' באוניברסיטת חיפה, בין השעות 8:00-12:00 .
הביטוח הלאומי עורך מאמץ לקדם ולקרב את השירות הניתן לציבור המבוטחים, ובמסגרת זו, נערך השנה מאמץ מרוכז בקרב ציבור הסטודנטים. הביטוח הלאומי מפרסם לציבור הסטודנטים מודעות הסברה בעיתוני סטודנטים ובאנרים באינטרנט, על חובת תשלום דמי הביטוח לשם הסדרת זכויותיהם בביטוח הלאומי תחת הכותרת "חייבים להיות מכוסים". כמו כן פרסם הביטוח הלאומי מודעת הסברה מקיפה בעיתון הסטודנטים הארצי "ידיעות קמפוס" המחולק בכל האוניברסיטאות בארץ, ובמספר מכללות.
מנכ"לית המוסד לביטוח לאומי, אסתר דומיניסיני, אמרה היום כי זו השנה הראשונה בה פונה הביטוח הלאומי, בשיתוף פעולה עם אגודת הסטודנטים של בר אילן, ל -154 אלף סטודנטים ובוגרים של האוניברסיטה הפתוחה, אוני' בר אילן ועשרות מכללות, באמצעות דיוור ישיר בדואר האלקטרוני (ניוזלטר). עוד הוסיפה המנכ"לית כי בכוונת הביטוח הלאומי ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם אגודות סטודנטים נוספות, אשר יאפשרו לביטוח הלאומי לפנות באמצעות הדואר האלקטרוני לציבור הסטודנטים, ולהרחיב את השירות המיוחד הניתן לסטודנטים לאוניברסיטאות ומכללות נוספות.