3 מינויים חדשים של מנהלים בכירים בביטוח הלאומי, לאחר שזכו במכרז


תאריך פרסום: 06.07.2009
מינויים חדשים בביטוח הלאומי

שלושה מנהלים בכירים התמנו לתפקידי מפתח בביטוח הלאומי, לאחר שזכו במכרזים.

ירון שפרן, התמנה למנהל סניף הביטוח הלאומי בפתח תקווה- סניף מרכזי הנותן שירות ל- 401,000 תושבים ב-43 יישובים בהם שש ערים גדולות. ימלא את מקומה של הגב' חוה הרשקוביץ שפורשת לגמלאות. שפרן סא"ל במילואים, בעל תואר שני במנהל עסקים, מלא שורה של תפקידים בכירים בצה"ל בחיל הים, תפקידו האחרון היה סגן ראש מספן כוח-אדם בחיל הים, תפקיד הכולל ניהול כל משאבי האנוש בחייל.

הגב' אורנה זמיר התמנתה למנהלת אגף סיעוד- אגף שתפקידו לטפל בזכאים לגמלאות הסיעוד, ולפקח על שירותי הסיעוד הניתנים לקשישים. הגב' זמיר תמלא את מקומה של הגב' אסתר רייס שפורשת לגמלאות, היא חברת קיבוץ הראל, אחות מוסמכת בעלת תואר מוסמך במינהל מערכות בריאות, היא אחות מוסמכת, תפקידה האחרון היה מרכזת תחום סיעוד וזקנה במחלקת הבריאות והרווחה של התנועה הקיבוצית.

עו"ד יואל מוזס התמנה למנהל אגף חקירות- האגף אחראי על מניעת הונאות, וביצוע חקירות נדרשות על מנת למנוע תשלום כספי ציבור למי שאינם זכאים לקצבאות. עו"ד מוזס הוא אל"מ במילואים, בוגר המכללה לפיקוד ומטה, מילא שורה של תפקידים בצבא והיה מפקד יחידת מצ"ח בצה"ל. הוא עסק בייצוג וייעוץ משפטי בתפקידו הציבורי האחרון הוא שימש מנהל ועדה מרחבית לתכנון ובנייה.

מנכ"לית המוסד לביטוח לאומי, אסתר דומיניסיני, מברכת את המנהלים החדשים ומאחלת להם הצלחה במילויי תפקידם, דומיניסיני הוסיפה שהיא בטוחה שאיושם של התפקידים הללו בידי אנשים ראויים ומנוסים יתרמו לייעול עבודת המוסד ולשיפור השירות שהביטוח הלאומי מעניק לציבור.