מר חוסאם אבו בכר נבחר למנהל סניף המוסד לביטוח לאומי בנצרת


תאריך פרסום: 02.08.2010

מינהלת המוסד לביטוח לאומי בראשות המנכ"לית, גב' אסתר דומיניסיני, בחרה אתמול את מר חוסאם אבו בכר לכהן כמנהל סניף הביטוח הלאומי בנצרת. מר חוסאם אבו בכר, מתגורר בזלפה שבמעלה עירון. בתפקידו הנוכחי הוא משמש כמנהל ביה"ס תיכון. לפני כן שימש בתפקידים ציבוריים וחינוכיים שונים, בין היתר מנהל תוכניות ומיזמים בקרן אברהם, ריכוז פרויקט הוליסיטי במערכת החינוך במזרח ירושלים מטעם האוניברסיטה העברית, מנהל פרויקט לשילוב אזרחים ערבים בשירות המדינה בעמותת "סיכוי" ועוד.

בתפקידיו היה מר אבו בכר ממונה על עובדים רבים, והוכיח כישורי ניהול. כמו כן הוא עוסק גם בפעילות ציבורית התנדבותית, בין היתר הוא חבר בקבוצת דיאלוג, וחבר בצוות מיפוי יחסי ערבים-יהודים מטעם שתי"ל.

למר אבו בכר תואר שני במדיניות ציבורית למנהלים מטעם אוניברסיטת ת"א, ותואר שני נוסף במינהל חינוכי מטעם אוניברסיטת ליברפול. כמו כן הוא למד לימודי תעודה בתחומי ההוראה, החינוך, ייעוץ ופיתוח ארגוני ועוד, במסגרות אוניברסיטאיות בארץ ובחו"ל.

סניף נצרת הוא אחד הסניפים הגדולים בארץ, והוא מעניק שירות לכ- 415,000 תושבים, ב- 37 יישובים שונים בגליל.

מנכ"לית המוסד לביטוח לאומי, גב' אסתר דומיניסיני בירכה את המנהל הנכנס ואמרה שנכונו לו אתגרים חשובים ומשימות, הן בתחום הניהולי של הסניף והן בתחום שיפור תדמית הסניף בקרב הקהילה. עוד הוסיפה המנכ"לית ש"בסניף נצרת יש עובדים מצוינים בעלי תודעת שירות גבוהה, ואני סבורה שהמנהל החדש ידע להוביל יחד עם העובדים את הסניף לרמות גבוהות של מיצוי זכויות ושירות"

שר הרווחה והשירותים החברתיים, יצחק הרצוג בירך על הבחירה, המשקפת את מדיניותו החותרת לשילוב אזרחים ערבים בתפקידי מפתח בשירות הציבורי וקידומם. "הבחירה ראויה, ואין ספק שנסיונו ומקצועיותו של מר אבו בכר יתרמו לשיפור רווחתם של תושבי האזור".