הקדמת קצבאות הביטוח הלאומי לרגל חגי תשרי


תאריך פרסום: 01.09.2010
שר הרווחה והשירותים החברתיים, יצחק  הרצוג ומנכ"לית הביטוח הלאומי, גב' אסתר דומיניסיני, הודיעו כי גם השנה יוקדמו  תשלומי קצבאות הביטוח הלאומי לרגל חגי תשרי.

קצבת הבטחת הכנסה לדורשי עבודה תשולם ב-7 בספטמבר במקום ב-14 בספטמבר, דמי האבטלה ישולמו  ב- 16 בספטמבר במקום ב-17 בספטמבר.

גם קצבאות הביטוח הלאומי שהיו אמורות להיות משולמות ב- 28 בספטמבר יוקדמו, וישולמו לחשבונות הבנק של הזכאים כבר ב-21 בספטמבר.

הקצבאות שיוקדמו הן: זקנה, שאירים, נכות כללית, ילד נכה, שירותים מיוחדים, ניידות, דמי מזונות, נפגעי עבודה, הבטחת הכנסה, שיקום וסיעוד. 

קצבאות ילדים ישולמו כרגיל ב- 20 לספטמבר.

שר הרווחה והשירותים החברתיים, יצחק הרצוג מסר  כי ההחלטה להקדים את תשלום הקצבאות באה מתוך שאיפה להבטיח לציבור הנזקקים במדינה סיוע לקראת החגים. "אני מאמין כי עבור אוכלוסייה זו הקדמת הקצבאות היא צעד חיוני שיש בו כדי להקל בנטל ההוצאות הצפויות בחגים".

מנכ"לית המוסד לביטוח לאומי, גב' אסתר דומיניסיני אומרת שהנוהג להקדים את תשלום הקצבאות לפני חגים ומועדים של אזרחי ישראל, הינו במסגרת מדיניות שיפור השירות של הביטוח הלאומי. עוד הוסיפה דומיניסיני שהיא מקווה שהקדמת הקצבאות תסייע לציבור הזכאים בהשלמת ההכנות לחגים.

שר הרווחה והשירותים החברתיים ומנכ"לית המוסד לביטוח לאומי מברכים את כל בית ישראל  בברכת שנה טובה ומבורכת!