פגישת המנכ"ל ובכירי המשרד עם נשיא המדינה


תאריך פרסום: 06.05.2015

היום מנכ"ל הביטוח הלאומי, פרופ' שלמה מור יוסף, יחד עם נציגי הנהלת הביטוח הלאומי, התארחו במשכן הנשיא ונפגשו עם נשיא המדינה, מר ראובן ריבלין.

בפגישה שנמשכה כשעה וחצי,  העלו המנהל הכללי והמשתתפים סוגיות חברתיות חשובות הנוגעות לעבודתנו, וכן תארו את הפעילות הענפה של הביטוח הלאומי ועובדיו, כמו כן שיתפנו את הנשיא ביוזמות החקיקה שלנו ושמענו את התייחסותו להן.

הנשיא התעניין מאוד במה שנעשה במוסד, ובמיוחד שם דגש בנושא השירות וכן ביכולת הביטוח הלאומי לשלם את הקצבאות לאורך זמן, לאור הזדקנות האוכלוסייה (איתנות פיננסית).

הנשיא הצהיר, שהוא מכבד ומוקיר את העובדים במוסד העושים מלאכתם נאמנה מול האוכלוסייה כדי למצות את זכויותיה. וכן הצהיר לבקשתנו, שהוא תומך בקידום חוק יסוד זכויות חברתיות, המבטיח לכל אזרח זכויות בסיסיות בנושאי רווחה.

יש לציין, שהשיח בין המנהל הכללי לבין הנשיא היה קולח ולא פורמלי וגם מנהלי הסניפים והסמנכ"לים שהשתתפו בפגישה אמרו את אשר על ליבם.

בסיום הפגישה הגיש המנהל הכללי לנשיא מסמך המאגד את כל פעילות הביטוח הלאומי.

בפגישה השתתפו המנכ"ל פרופ' מור יוסף, מר דניאל גוטליב- סמנכ"ל מחקר ותכנון, מנהלת סניף קריות - לינדה טולדנו, מנהל סניף חיפה - ראיק חיר, מנהל סניף נצרת – חוסאם אבו בכר, מנהלת סניף רמלה – אהובה אביב, אורי קנדל – ע. מנכ"ל  וחיים פיטוסי – דובר המוסד.

 פגישת מנכ"ל הביטוח הלאומי עם הנשיא ריבלין