מנהל סניף חדש לסניף הביטוח הלאומי בנהריה


תאריך פרסום: 26.04.2009

מר ראיק חיר נבחר למנהל הסניף החדש של הביטוח הלאומי בנהריה, ומחליף את מנהל הסניף הקודם שפרש לגמלאות. ראיק נבחר על ידי מינהלת המוסד לביטוח לאומי  ביושבה כוועדה לבחירת מנהלי סניפים.

ראיק תושב  כפר מג'אר, הוא בן העדה הדרוזית הראשון שנבחר לכהן בתפקיד בכיר של מנהל סניף. הסניף בנהריה הוא סניף ראשי הנותן שירותים ל- 250 אלף תושבים מאזור הגליל המערבי, ואחראי על סניפי המשנה בעכו, ירכא ומעלות.

ראיק הוא עובד ותיק בביטוח הלאומי, ומילא שורה של תפקידים, בין היתר, מנהל מחלקת נפגעי עבודה, ובשנים האחרונות שימש מנהל תחום בכיר גמלאות בסניף טבריה. לפני כן עבד בנקודת השירות במג'אר, כפר הולדתו ומקום מגוריו. ראיק הוא בוגר אוניברסיטת בר אילן, והשתתף בתוכנית מיוחדת להכשרת הסגל הבכיר בשירות המדינה, במכון מנדל למנהיגות.

השר יצחק הרצוג, שר הרווחה והשירותים החברתיים, ברך על ההחלטה העולה בקנה אחד עם מדיניותו לשילובם של בני מיעוטים בתפקידי מפתח בשירות המדינה ולעודד קידומם בלב העשייה הציבורית. הרצוג ציין כי מדובר באדם מקצועי וראוי וכי הוא מאמין כי יצליח לקדם במסגרת תפקידו תחומים רבים לרווחת תושבי נהריה והאזור.

מנכ"לית המוסד לביטוח לאומי גב' אסתר דומיניסיני, שלחה את ברכותיה למנהל הנכנס, וציינה שעבודתו רבת השנים בסניף בשורה של תפקידים מכשירה אותו למלא את התפקיד הבכיר של ניהול הסניף, ואיחלה לו הצלחה רבה. עוד הוסיפה דומיניסיני שהיא רואה בבחירתו של ראיק עידוד המגמה לשילוב עובדים ממגזר המיעוטים בהנהלות הבכירות במגזר הציבורי.

ראיק חיר מסר שהוא רואה חשיבות רבה בשיפור וייעול השירות הניתן לתושבי העיר, והוא יפעל לקידום מטרות אלו עם היכנסו לתפקיד החדש.