אופן הגשת הבקשה


גוף ציבורי הפונה אל הוועדה להעברת מידע בין גופים ציבוריים בביטוח הלאומי ימלא טופס בקשה לקבלת מידע מאת גוף ציבורי – טופס א'.


את הטופס יש לשלוח לקרן גולדנר, מרכזת הוועדה להעברת מידע, באופן הבא:

  • משרדי ממשלה באמצעות מערכת מועד.
  • שאר הגופים באמצעות מייל HLM@nioi.gov.il

 
שימו לב,
  • במידת הצורך, ניתן להוסיף לטופס הבקשה קובץ עם מידע פרטני יותר (אופציונאלי). במידה ונוסף קובץ כזה, נא לציין זאת במקום המתאים בטופס הפנייה לוועדה.
  • ביטוח לאומי אינו יכול להעביר מידע פרטני על מבוטחיו בשל חוק הגנת הפרטיות, על כן כל הבקשות נבדקות בהתאם להוראות החוק.