המוסד לביטוח לאומי מבקש להעניק שירות של מוקד תמיכה טלפוני on-line לאנשים עם לקויות ראייה ועיוורון במסגרתו תינתן תמיכה על השימוש באתר האינטרנט של המוסד לביטוח לאומי וכן תמיכה טכנולוגית בתפעול ציוד עזר לאנשים עם מוגבלות ראייה.
מתן שירות כזה מרחיב ומשדרג את נושא הנגשת וחשיפת השירותים והמידע של הביטוח הלאומי המפורסם באתר האינטרנט, לאנשים עם מוגבלות ראייה וזאת במסגרת חוק שוויון לאנשים עם מוגבלות.
עמותת "יעדים לצפון" מקיימת מוקד תמיכה טלפוני ייחודי המיועד לאנשים בעלי מוגבלות ראייה, באמצעות "מגדל אור" (מרכז שנותן שרות לאנשים בעלי לקויות ראייה).
משום כך מעוניין המוסד לביטוח לאומי להתקשר עם מרכז "מגדל אור" לצורך הענקת שירות כזה עבור האוכלוסיה בעלת לקויות ראייה.
על פי חוות דעת הגורם המקצועי במוסד לביטוח לאומי, מדובר ב "ספק יחיד" על פי תקנות חובת המכרזים, משום שרק מרכז "מגדל אור", מסוגל להעניק שירות של מוקד תמיכה טלפוני on-line לאנשים בעלי מוגבלות ראייה.
אם לדעתכם ובהתאם לתקנות חובת המכרזים קיים ספק אחר, המסוגל לבצע את ההתקשרות האמורה לעיל, אתם מתבקשים לפנות לגב' מירי פולק-רוזנבאום עד ליום חמישי 27.4.2017 שעה 12.00 באמצעות דואר אלקטרוני : mrpolak@nioi.gov.il
פרסום זה הינו על פי תקנה 3א' לתקנות חובת המכרזים.