מוצר תוכנה CALL CENTER - התקשרות עם חברת IBM

 
מספר מכרז: ת(21)2004
תאריך פרסום : 26/05/2011
מועד אחרון להגשת פניות : 06/06/2011 בשעה: 12:00

 

המוסד לביטוח לאומי מעוניין להתקשר עם חברת "י.ב.מ" לצורך המשך תחזוקה 

של מערכת תוכנה וחומרה CALL CENTER.  המערכת משמשת כמענה קולי 

במוקדים הטלפוניים של המוסד לביטוח לאומי.

על פי חוות דעת הגורם המקצועי בביטוח הלאומי, חברת "י.ב.מ" הינה בגדר 

ספק יחיד,  אשר יכולה לתת שרות זה.  

אם לדעתכם, ובהתאם לאמור בתקנות חובת המכרזים, קיים ספק אחר המסוגל 

לבצע  את ההתקשרות, אתם מתבקשים  לפנות למר יצחק בן ישי עד יום

שני  6.6.2011 בשעה 12:00, בדואר אלקטרוני itshakb@nioi.gov.il או 

באמצעות הטלפון:050-6284107.