המוסד לביטוח לאומי מעונין להתקשר עם חב' מיינד CTI לצורך שדרוג מערכות כמפורט להלן:
א. במוסד לביטוח לאומי פועלת מערכת רישום שיחות מתוצרת "מיינד CTI".
ב. במשרד ראשי פועלת מערכת MULTI-SITE גירסה רישומית – 8 , מול אתרי המוסד.
ג. בכל סניפי המוסד פועלים SITES תומכי גירסה רישומית – 8, מול משרד ראשי.
ד. במערכת הקיימת , פותחו 4 דוחות ייעודיים , לניתוח חשבונות טלפון.
ה. המוסד לביטוח לאומי, מתכוון להתקשר עם חברת "מיינד CTI" לצורך שדרוג גרסת מערכת
MULTI-SITE (הפועלת במשרד ראשי), מגרסת רישומית – 8 לגירסה PHONEX ONE .
השדרוג יכלול:
שדרוג מערכת במשרד ראשי ל – PHONEX ONE, תמיכה עד 5000 שלוחות מול כל ה – SITES
בסניפים, הכנסת מודל תקציב, הגדרת אתרים מרוחקים,המרת דוחות קיימים לגרסה חדשה.
על פי חוות דעת הגורם המקצועי במוסד לביטוח לאומי, חברת "מיינד CTI", הינה בגדר "ספק יחיד"
אשר יכולה לתת שרות זה.
אם לדעתכם, ובהתאם לאמור בתקנות חובת המכרזים, קיים ספק אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות,
אתם מתבקשים לפנות למר שאול אהרוני עד יום חמישי, 5.8.2010 בשעה 12:00, בדואר אלקטרוני ,
shaula@nioi.gov.il או באמצעות הטלפון: 050-6284284.