הליך מס' (17)2021: פנייה מוקדמת לקבלת מידע בנושא פתרונות טכנולוגיים אפשריים למערכת בקרת שכר על נותני שירות סיעוד
הביטוח הלאומי מעוניין לקבל מידע אודות פתרונות טכנולוגיים אפשריים למערכת בקרת שכר על נותני שירותי סיעוד.
תמצית הפנייה:
1. מערכת הבקרה מיועדת לקליטה, עיבוד וניתוח של דיווחי שכר והעסקה של מטפלות המועסקות על ידי חברות סיעוד שהמוסד התקשר איתם בחוזה.
2. המטרה העיקרית של המערכת היא להעמיד לרשות המוסד כלי ממוחשב אמין ונוח לשימוש, לאיסוף, ניתוח, עיבוד ובקרה של נתוני העסקה שבוצעו בפועל.
3. המערכת צריכה לכלול בקרות ממוחשבות, על מנת לפקח ולוודא שהמטפלות אכן מקבלות בפועל את מלוא הזכויות בהתאם לחוקי העבודה.
אופן קבלת מסמכי המכרז והגשת ההצעות:
- את מסמכי הפנייה ניתן להוריד מראש עמוד זה ("קובץ המכרז"). הגשת ההצעה למכרז אינה כרוכה בתשלום.
- שאלות הבהרה יופנו לנציגת המוסד, גב' מלי בן שטרית עד ליום שלישי, בתאריך 18/01/2022, בדוא"ל: malibs@nioi.gov.il
- תשובות לשאלות הבהרה יפורסמו באתר הביטוח הלאומי בכתובת הנ"ל באופן מרוכז ללא פרוט שם הפונה עד ליום רביעי, בתאריך 09/02/2022.
- המועד האחרון להגשת ההצעות– עד ליום רביעי, תאריך 23/02/2022, שעה: 23:59. הצעות אשר יוגשו באיחור לא יילקחו בחשבון.
את ההצעות יש לשלוח לדוא"ל: malibs@nioi.gov.il
5. המוסד לביטוח לאומי שומר לעצמו את הזכות לבטל הליך זה מכל סיבה שהיא.