מכרז מס' מ(2048)2013
שירותי ייעוץ, פיקוח ובקרה על מוקד השירות הטלפוני
המוסד לביטוח לאומי מבקש לקבל הצעות לשירותי ייעוץ, פיקוח ובקרה על מוקד
השירות הטלפוני הממוקם בעיר צפת, ומופעל באמצעות מיקור חוץ, והכל כמפורט
במסמכי המכרז.
1. תמצית תנאי הסף להשתתפות במכרז:
1.1 אישור מחזור כספי - על המציע לצרף להצעתו תצהיר ואישור רו"ח (אישור בגודל
2 עמודים), המפרט מחזור כספי בישראל בתחום ייעוץ לארגוני שירות, בהיקף של
500 אלף ₪ לפחות (לא כולל מע"מ), בכל אחת משלוש השנים האחרונות 2011- 2013.
1.2 על המציע להיות בעל ניסיון מוכח ב- 7 השנים האחרונות לפחות במתן שירותי ייעוץ וניהול
פרויקטים בתחום ארגון ושיטות לארגוני שירות.
1.3 על המציע להציג לפחות חמישה פרויקטים לשיפור איכות השירות, ביצועים ותפוקה,
במוקדי שירות טלפוניים שביצע ב-3 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז זה.
כאשר לפחות אחד מהפרויקטים התבצע במוקד טלפוני גדול (200 עמדות לכל הפחות).
פירוט מלא של התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז כאמור במפרט המצוי במסמכי המכרז,
בהסתמך על תקנה 6 לתקנות חובת המכרזים תשנ"ג 1993.
2. הליך המכרז:
2.1 את מסמכי המכרז ניתן להוריד ללא תשלום מראש עמוד זה ("קובץ המכרז").
להורדת הסכם ההתקשרות - לחץ כאן.
2.2 שאלות הבהרה למכרז- יש לשלוח בדוא"ל בלבד לכתובת shap16@nioi.gov.il עד ליום
חמישי 11.12.2014. אין המוסד לביטוח לאומי מתחייב לענות על שאלות שיגיעו לאחר
מועד זה. שאלות ההבהרה ותשובות המוסד, המהוות חלק אינטגרלי ממסמכי המכרז, יועלו
במרוכז, ללא פירוט שם הפונה, לאתר האינטרנט של המוסד במדור מכרזים בכתובת הנ"ל ,
עד ליום חמישי, 1.1.2015.
2.3 את ההצעות, בצירוף המסמכים הנלווים, יש להגיש במעטפה סגורה ולמסור ביד או
באמצעות שליח בלבד, לתיבת המכרזים של המוסד לביטוח לאומי, הממוקמת במשרד
הראשי בכתובת שדרות וייצמן 13 ירושלים , קומה 2 בארכיב אצל מר יוסי מרציאנו.
על גבי המעטפה יש לציין את שם המכרז ומספרו. נא לוודא קבלת אישור מסירה.
2.4 המועד האחרון להגשת הצעות למכרז - יום רביעי, 21.1.2015 בשעה 12:00.
3. בכל מקרה של סתירה בין האמור במודעה זו לבין מסמכי המכרז, יגבר
האמור במסמכי המכרז.
4. אין המוסד לביטוח לאומי מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל
הצעה אחרת , והוא יהיה רשאי לבטל מכרז זה מכל סיבה שהיא.