מכרז מס' ת (26) 2013
מערכת Contact Center
עבור מוקדי השירות הטלפוני במוסד לביטוח לאומי
המוסד לביטוח לאומי מבקש לקבל הצעות לאספקה, הקמה ותחזוקה של מערכת קונטקט סנטר
(CONTACT CENTER) אינטגרטיבית, לרבות מערכת טלפוניה IPT ייעודית ומערכת הקלטות,
עבור כל מוקדי השירות הטלפוני של הביטוח הלאומי, והכול כמפורט במכרז.
משך תקופת ההתקשרות:
חמש שנים, עם אופציה למוסד להאריך את ההתקשרות בשלוש תקופות נוספות של שנתיים כל אחת.
תמצית התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז:
פירוט מלא של התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז, כאמור במפרט שבגוף המכרז, ובהסתמך על
תקנה 6 לתקנות חובת המכרזים.
אופן קבלת מסמכי המכרז והגשת ההצעות:
1. ניתן להוריד את חוברת המכרז ללא תשלום, מראש עמוד זה ("קובץ להורדה").
להורדת החוזה / הסכם (קובץ PDF) - לחץ כאן.
2. הגשת הצעה למכרז - כרוכה בתשלום של 1,000 ₪, שיש לשלמם באמצעות אתר התשלומים של
המוסד לביטוח לאומי בכתובת www.btl.gov.il בקישור המופיע בדף הבית. להצעה המוגשת יש
לצרף את אישור על התשלום.
3. רישום מוקדם למכרז - מציעים שמעוניינים להשתתף במכרז מתבקשים להירשם אצל איש הקשר
למכרז, כמפורט בסעיף 0.3.4 במסמכי המכרז. הרישום המוקדם אינו תנאי להגשת הצעה למכרז.
4. שאלות הבהרה למכרז - יש לשלוח בדואר אלקטרוני בלבד לכתובת הבאה: motim@nioi.gov.il
עד ליום ראשון 1/6/2014 בשעה 24:00. המוסד לביטוח לאומי אינו מתחייב לענות על שאלות
שיגיעו לאחר מועד זה.
שאלות ההבהרה ותשובות המוסד יועלו במרוכז, ללא פירוט שם הפונה, לאתר האינטרנט של
המוסד במדור מכרזים, בכתובת הנ"ל, עד ליום שלישי 17/6/2014.
5. מסירת ההצעות - את ההצעות, בצירוף המסמכים הנלווים, יש להגיש במעטפה סגורה, ולמסור ביד
או באמצעות שליח בלבד, לתיבת המכרזים של המוסד לביטוח לאומי, הממוקמת במשרד הראשי,
שד' ויצמן 13 ירושלים, בקומה 2 בארכיב אצל מר יוסי מרציאנו. על גבי המעטפה יש לציין את שם
המכרז ומספרו. נא לוודא קבלת אישור מסירה.
6. המועד האחרון להגשת ההצעות - יום רביעי 9/7/2014 בשעה 12:00.
המוסד לביטוח לאומי לא ידון בהצעות שיגיעו לאחר המועד הנ"ל.
7. המוסד לביטוח לאומי אינו מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה אחרת.