הביטוח הלאומי מפעיל מוקד טלפוני ארצי - בטלפון 6050* או 04-8812345 מכל מכשיר טלפון, בזק וסלולארי.
השירות ניתן בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 17:00 ב-4 שפות: עברית, ערבית, רוסית ואמהרית.
לקבלת השירות יש להצטייד במספר תעודת זהות ובקוד סודימאפשר שמירה על סודיות וצנעת הפרט. מדובר בכרטיס אישי עליו מוטבע קוד בן ארבע ספרות. באמצעות הקוד ניתן לקבל שירותים אישיים בעמדות לשירות עצמי, ובמוקד הטלפוני ובהתקשרות טלפונית לסניפי המוסד. בדרך זו יכול המוסד לביטוח לאומי להבטיח שהמידע הנמסר יגיע רק לידיו של מי שזכאי לקבלו .
אם אין לכם קוד סודי תוכלו להנפיק אותו ישירות דרך האתר או באמצעות פנייה למוקד הטלפוני, והקוד יישלח לביתכם.
במוקד
הטלפוני ניתנים השירותים הבאים: מידע כללי, מידע ובירורים אישיים, הזמנת
אישורים, תשלום חוב בדמי ביטוח, הזמנת שוברי תשלום וטפסים.
לתשומת לבכם, לא ניתן להגיש תביעות, מסמכים או לדווח על שינויים בפרטים אישיים באמצעות הטלפון.
באפשרותכם לשלוח מסמכים ישירות לפקיד באתר , וכן להגיש תביעות מקוונות ישירות מהאתר.