מכרז מספר מ(2041)2020: שירותי יעוץ, פיקוח, ובקרה עבור מוקדי השירות הטלפוני
המוסד לביטוח לאומי מבקש לקבל הצעות עבור לקבלת שירותי יעוץ , פיקוח, ובקרה עבור מוקדי השירות הטלפוני.
תמצית תנאי הסף:
- מחזור כספי בישראל בתחום ייעוץ לשיפור איכות השירות למוקדי שירות טלפוני בהיקף של 500,000 ₪.
- ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים ב-7 השנים האחרונות במתן שירותי ייעוץ וניהול פרויקטים בתחום ארגון ושיטות להפעלה ושיפור איכות השירות במוקדים הטלפוניים, ולארגוני שירות.
- הצגה של לפחות 5 לקוחות שונים להם סיפק שירותי ייעוץ בתחום ארגון ושיטות לשיפור איכות השירות ב-10 השנים האחרונות כאשר מתוכם לפחות 2 לקוחות הם מהשנה האחרונה.
- הצגה של לפחות 3 פרויקטים לשיפור איכות השירות, פיצויים ותפוקה, במוקדי שירות שביצע ב-5 השנים האחרונות כאשר לפחות אחד מהם התבצע במוקד טלפוני גדול (כ-200 עמדות לפחות.
פירוט מלא של התנאים המוקדמים להשתתפות במכרז, כאמור במפרט שבגוף המכרז, ובהסתמך על תקנה 6 לתקנות חובת המכרזים.
אופן קבלת מסמכי המכרז והגשת ההצעות:
- את מסמכי המכרז ניתן להוריד מראש עמוד זה ("קובץ המכרז"). הגשת ההצעה למכרז אינה כרוכה בתשלום.
- שאלות הבהרה יופנו לנציג המוסד דוד בהט, עד ליום חמישי, בתאריך 11.05.2023, בדוא"ל: dudub@nioi.gov.il
- תשובות לשאלות הבהרה יפורסמו באתר הביטוח הלאומי בכתובת הנ"ל באופן מרוכז ללא פרוט שם הפונה עד ליום שלישי, בתאריך 06.06.2023.
- את ההצעות יש להגיש ביד או באמצעות שליח לתיבת המכרזים של המוסד לביטוח לאומי, המשרד הראשי, רח' יפו 217 , קומה 1. (גישה נוספת גם מרחוב שדרות הרצל 6) יש לוודא קבלת אישור מסירה.
- המועד האחרון להגשת ההצעות– יום ראשון, בתאריך 25.06.2023, עד השעה 12:00. הצעות אשר יוגשו באיחור לא יילקחו בחשבון.
- המוסד לביטוח לאומי שומר לעצמו את הזכות לבטל מכרז זה מכל סיבה שהיא.