הביטוח הלאומי מצטרף לרשת חברתית נוספת, ומשיק עמוד אינסטגרם חדש הפונה לקהל הצעיר ומציע מידע על הזכויות המגיעות לו באופן ישיר.
הביטוח הלאומי משקיע בשנים האחרונות מאמצים רבים בשיפור השירות לציבור במטרה להנגיש את השירותים השונים,
לפשט ולהקל על תהליכי קבלת המידע ומימוש הזכויות הסוציאליות. כחלק בלתי נפרד מהממשקים הדיגיטליים,
הביטוח הלאומי מפעיל אתר אינטרנט שמתעדכן כל העת, צ'אט אנושי, טלגרם, דף פייסבוק וכעת עמוד אינסטגרם.
בעמוד של הביטוח הלאומי יופיע מידע על מיצוי זכויות בצורה תמציתית, יועברו עדכונים ושינויי חקיקה, והוא יתעדכן באופן שוטף. הפעילות בעמוד תכלול טיפים חשובים לכל אורך מסלול החיים, אירועים, זכאויות שונות והוא ישמש כעוד מקור מידע בנוגע
לביטוח הלאומי ושירותיו. המטרה היא להגיע אל קהל יעד צעיר כדי שידע את זכויותיו ושיוכל לעדכן את הקרובים לו
במידע הרלוונטי עבורם.
חדי אבחנה ופעילים ברשת החברתית שמים לב שהעמוד מציג את הזכויות המגיעות לכל אדם במהלך חייו מלידה ועד שיבה,
וזאת במקביל לקמפיין שמשודר בימים אלה בו הביטוח הלאומי קורא לאזרחי ישראל להיכנס ולהשתמש בפלטפורמות הדיגיטליות
של המוסד ולבדוק את כל הזכאויות המגיעות להם על פי החוק.
מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי: "מאז ומתמיד הביטוח הלאומי היה מנותק מהרשתות החברתיות אולם בשנים האחרונות המדיניות השתנתה והדבקנו את הפער באופן משמעותי. כל גוף ציבורי, ובוודאי הביטוח הלאומי חייבים להיות מחוברים לשטח,
לדבר אל הציבור במקומות שהוא נמצא וליידע אותו בכל הזכויות המגיעות לו. אנו הופכים כל אבן כדי להרחיב את היריעה ולהפיץ
את כול המידע כדי למצות זכויות בכל פלטפורמה רלוונטית".
מיכאלה כהן, דוברת הביטוח הלאומי: "עברנו את התקופה בה כולם היו במהדורת חדשות אחת, הציבור נמצא בכל מקום,
במספר ערוצים ומקבל מידע בפלטפורמות מגוונות. חוק הביטוח הלאומי הוא חוק סבוך וכדי להגיע לכלל תושבי ישראל
נדרשת מאיתנו חשיבה יצירתית והנגשת המידע לפי קהלי יעד שמשתנה בין הפייסבוק, הטלגרם, האינסטגרם ועוד.
לכל רשת חברתית יצרנו שפה ייחודית, המותאמת לאוכלוסיית היעד ומשווקת לה באופן ייחודי.
אנו לא חוששים לעשות חשיבה מחודשת ועדכנית כדי לוודא שתהיה פריסה טובה של מידע אודות זכויות הציבור בהתאם
למציאות הקיימת ברשתות".