"אנשים המתקשים בעמידה יופנו לעמדת קבלת קהל מיוחדת בסניפי הביטוח הלאומי ולא יצטרכו להמתין בתור" כך הנחתה מנכ"לית המוסד לביטוח לאומי גב' אסתר דומיניסיני את כלל הסניפים בארץ.
בימים אלה מותקנת בכל סניף של ביטוח לאומי עמדה ייעודית לטיפול במי שאינם מסוגלים פיזית לעמוד בתור, הכוונה במיוחד, לנכים וקשישים שמתקשים בעמידה, בעמדה זו יקבלו את כל הטיפול הדרוש כך שיתקצר הזמן בטיפול באזרחים אלה.
שיפור זה מתווסף "למסלול הירוק" המיועד לנכים שהם חולי סרטן, הטיפול בהם קצר ביותר ובדרך כלל, הם אינם מוזמנים לועדות רפואיות וההחלטה בעניינם מתקבלת ללא נוכחותם ובהסתמך על מסמכים רפואיים, הליך זה מקצר בימים רבים את הטיפול בתביעתם ומזרז את ההחלטה לגבי גובה נכותם.
מנכל"ית המוסד לביטוח לאומי גב' אסתר דומיניסיני אומרת, "מטרת הקלות אלו נועדו להתחשב בצרכים המיוחדים של נכים ומוגבלים ואנו כמוסד סוציאלי נגביר ונשפר את הנגישות והזמינות לשירותי הביטוח הלאומי לנכים בפרט ולכלל האוכלוסייה המטופלת אצלנו"